mspzahira

Alla inlägg under januari 2012

Av mspzahira - 15 januari 2012 19:21

dagens moviestar äär..

 

   

msp

Av mspzahira - 14 januari 2012 18:32

azzå ja måste säga att ja missbedömt en  person HELT feel.. och den personen förtjänar ett förlåt.. så ja säger förlåt, förlåter du mig?? <:')

 

Av mspzahira - 14 januari 2012 11:17

ja kommer bara blogga på helger... för att ja ska bli bäst i klassen och få en i-phone, och då kan ja nt vara inne på datan under skoldagarna.. <:')   

så just nu ska ja bara PLUGGA   

och göra min läxa..  


Av mspzahira - 14 januari 2012 11:15

dagens moviestar äär..

 

:')..   

Av mspzahira - 8 januari 2012 17:14

ja kommer ta en liten paus från bloggandet   för att skolan börjar  

(vet nt vrf ja tog den smilen..)

:'3     

Av mspzahira - 5 januari 2012 17:58

dagens moviestar äär..

             

  

Av mspzahira - 5 januari 2012 13:34


haha, de e en fett rolig hemsida ja e inne på, den hemsidan heter http://nyanit.com/moviestarplanet.se hehe, den hemsidan e fett rolig.. i början -.-"


jeey

Presentation


välkommen till min blogg,alla manga och msp älskare :p

hai hai

 

Omröstning

vad gillar ni
 manga
 manga
 manga
 manga
 manga
 manga
 fotboll (buuu)
 manga
 manga
 manga
 inget av dom alternativen

Fråga mig

10 besvarade frågor

Arkiv

fråga mig gäärna något ^^

skriv gärna något ^^

räknare

till lisa128lisa :D

grattis lisa (:

chatt 8D

klockaa O:

prata me cp datan ^^

Besöksstatistik

muusic

klappa miss piggy ;')

sötisen

schoorchie

cutie, min favvo av alla djur

L.O.L

;')

poisy

drakula

wolfie

fluffie

sweetie

tiny

muuu

Cute Bunny Holding Heart

spel

muspekare

Cute Pink Kaoani

Ovido - Quiz & Flashcards